Obecnie poszukujemy: kandydata/ki na STAŻ
Wymagania:
- dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PP itp.)
- dyspozycyjność min. 20 godz. w tygodniu
- wysoka kultura osobista oraz zdolności interpersonalne,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- motywacja do rozwoju, chęć zdobywania nowych doświadczeń i zapał do pracy
- wykształcenie min. średnie/wyższe/osoba w trakcie studiów
- mile widziani studenci studiów psychologicznych, pedagogicznych i kierunków pokrewnych związanych z pomocową pracą z ludźmi
Zakres obowiązków:
- wsparcie zespołu w prowadzonych projektach i bieżących pracach
- obsługa klienta
- prowadzenie działań marketingowych i PRowych (prowadzenie fb, mailingi i newsletter, udział i organizacja akcji promocyjnych i outdoorowych i inne)
- opieka nad stroną internetową (aktualizacja informacji, działania SEO itp.)
- bieżące prace administracyjno-biurowe
Oferujemy:
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia, rozwoju i zdobycia nowych umiejętności w zakresie marketingu, PRu, działania branży rozwojowej, pracy z człowiekiem w potrzebie
- pracę w przyjaznej atmosferze, z fajnymi ludźmi, którzy uwielbiają to co robią 😉
- elastyczność godzin pracy, możliwość wykonywania części pracy zdalnie
- z czasem możliwość samodzielnego prowadzenia wstępnych konsultacji z klientem
- w trakcie stażu możliwość bezpłatnego korzystania z zajęć znajdujących się w ofercie CUDu GROCHÓW
- oferta dotyczy bezpłatnego stażu przez okres 3 miesięcy
- Wystawiamy referencje, możliwość zaliczenia praktyk z uczelni
Brzmi ciekawie? Aplikuj!
Wyślij CV na adres kontakt@cudgrochow.pl z dopiskiem „Staż CUD GROCHÓW” w tytule maila. Zastrzegamy sobie możliwość do skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Do zobaczenia 🙂
Comments are closed.